مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-04سياسي

«تابلوی منابع و مصارف» مبنای برنامه ریزی برای حوضه زاینده رود است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توقف پروژه های جدید بارگذاری بر حوضه آبریز زاینده رود گفت: درباره آب «تابلوی منابع و مصارف آب» داریم که مصوب وزارت نیرو بوده و ما نمی توانیم چیزی را فراتر از این تابلو مبنا قرار دهیم.

- مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مطرح شدن طرح های انتقال آب بین حوضه ای بدون تسویه آب خارج شده از حوضه آبریز زاینده رود طی سال های گذشته اظهار داشت: در حال حاضر حوضه آبریز زاینده رود، شرایط مناسبی ندارد و جلوگیری از برداشت های بی رویه از این حوضه در کنار عدم بارگذاری جدید بر آن، از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به معضلاتی نظیر فرونشست و آثار مخرب خشکی زاینده رود بر تالاب گاوخونی و اهمیت آن تصریح کرد: این موضوعات در حال حاضر مرکز کشور و استان پهناور اصفهان را با خود درگیر کرده و کلانشهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشور، با معضلاتی اساسی در این زمینه رو به رو شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معیار ما درباره ﺁب، تابلو منابع و مصارف حوضه ﺁبریز زاینده رود مصوب وزارت نیرو است، عنوان کرد: ما درباره ﺁب چیزی به نام تابلوی منابع و مصارف ﺁب داریم که مصوب وزارت نیرو بوده و ما نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تابلوی منابع و مصارف» مبنای برنامه ریزی برای حوضه زاینده رود است

«تابلوی منابع و مصارف» مبنای برنامه ریزی برای حوضه زاینده رود است