مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-04اقتصادي

صنعت شیرینی که در ایلام به تلخی کشیده می شود


صنعت شیرین زنبورداری در ایلام با تلخی هایی از جمله بی توجهی متولیان امر، محرومیت از دریافت شکر سهمیه ای و عدم عضویت در اتحادیه زنبورداران مواجه است که سبب شده تا زنبورداران از ادامه این شغل دلسرد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صنعت شیرین زنبورداری یکی از صنایع موفق به شمار می آید و باعث شده افراد در هر سن و شرایطی به آن مشغول باشند، نگاه به این صنعت به عنوان شغل پایدار و کارآمد می تواند در اقتصاد و صادرات نقش بسزایی داشته باشد.

استان ایلام با توجه به توپوگرافی منطقه ای و کوهستان و طبیعت آن برای زنبورداری بسیار ارزشمند است و یکی از قطب های اصلی تولید عسل کشور را در اختیار دارد، زنبورداری در ایلام به سرعت در حال گسترش است و می طلبد مسئولان توجه وافری به آن داشته باشند.

زنبورداران با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که باید این مسائل و بی توجهی به آنها برطرف شود تا باعث نشود کندوهای خالی در کنج منازل خاک بخورند؛ عدم ثبت آمار زنبورداران جدید در لیست اتحادیه موجب شده که از مزایای اعضای اتحادیه محروم شوند.

بی توجهی مسوولین به زنبورداران قاسم محمدی یکی از زنبورداران ایلامی به خبرنگار فارس گفت: مشکلات قشر زنبورداران آنقدر زیاد است که شاید به اندازه یک سازمان مسائل و دغدغه هایی داشته باشند، نگران آن هستیم که روزی این معضل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت شیرینی که در ایلام به تلخی کشیده می شود

صنعت شیرینی که در ایلام به تلخی کشیده می شود