مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-04سياسي

امیدوار به تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم/ ایجاد نهضت کسب وکار


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: با توجه به برنامه های تدوین شده از سوی دولت و مجلس امیدوار به تحقق رشد هشت درصدی اقتصادی در کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی محسنی بندپی صبح چهارشنبه در همایش چشم انداز اقتصادی استان با بیان اینکه ایران یک درصد جمعیت و هفت تا 9 درصد ذخایر جهان را دارا است، اظهار داشت: اگرچه استکبار جهانی با استقرار نظام جمهوری اسلام جنگ تحمیلی و جنگ های اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه را اعمال کرده است، اما ضعف مدیریت کشور بر منابع نمی توان نادیده گرفت.

وی با تاکید براین که باید طرحی نو درانداخت به ظرفیت های بی نظیر استان اشاره و اضافه کرد: از نظر اقتصادی محور اقتصادی در سه بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات است و 14 محصول کشاورزی استان رتبه برتر را در کشور دارد اما از نظر توسعه یافتگی در کشاورزی رتبه دهم را داریم.

وی با عنوان اینکه در صنعت و معدن رتبه دهم و از نظر توسعه یافتگی رتبه 15، در خدمات رتبه دوم و از نظر توسعه یافتگی رتبه هشتم کشور را داریم، افزود: این نشان از غفلت از ظرفیت های متعدد استان دارد و مازندران در هیچ یک از قوانین شش گانه توسعه اقتصادی و اجتماعی در حد خود دیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار به تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم/ ایجاد نهضت کسب وکار

امیدوار به تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی هستیم/ ایجاد نهضت کسب وکار