مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-04اقتصادي

اشغال 83 درصدی مراکز اقامتی گیلان/ بیش از 1.4 میلیون نفر شب اقامت ثبت شد


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون 462 هزار نفر شب اقامت در مراکز ثابت و موقت اقامتی استان، گفت: ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان 83 درصد است.

- رشت- مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون و 462 هزار نفر شب اقامت در مراکز ثابت و موقت اقامتی استان، گفت: ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان 83 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به وضعیت ورود مسافر و اشغال مراکز اقامتی، اظهار کرد: در چهار روز گذشته بیش از 346 هزار خودرو وارد استان گیلان شده اند.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه رشد 90 درصدی را شاهد بوده ایم، افزود: بیش از یک میلیون و 712 هزار مسافر نیز در قالب این خودروها وارد استان گیلان شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه همه مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان آماده پذیرایی از مسافران بوده است، گفت: بر اساس گزارش های دریافتی 83 درصد مراکز اقامتی ثابت و موقت استان گیلان اشغال شده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 426 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی موقت و ثابت گیلان ثبت شده است، ادامه داد: در این مدت 481 هزار بازدید از موزه ها و جاذبه های گردشگری گیلان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال 83 درصدی مراکز اقامتی گیلان/ بیش از 1.4 میلیون نفر شب اقامت ثبت شد

اشغال 83 درصدی مراکز اقامتی گیلان/ بیش از 1.4 میلیون نفر شب اقامت ثبت شد