مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-04ورزشي

رقیبانی که با یک «چشم» می خوابند/ معادلات قهرمانی پیچیده می شود؟


هفته بیست و پنجم لیگ برتر می تواند در صورت رقم خوردن برخی نتایج سرنوشت قهرمانی و سقوط چند تیم را بهم بریزد و پنج هفته باقی مانده به به حساس ترین هفته های این لیگ تبدیل کند.

- ، در دومین روز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز 6 بازی انجام می شود که در این بازی ها سپاهان میزبان استقلال است، هوادار از ذوب آهن پذیرایی می کند، آلومینیوم و نساجی در اراک به مصاف هم می روند، فولاد میزبان گل گهر است، شهرخودرو میزبان صنعت نفت است و در آخرین بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

راند دوم از فینال پر حاشیه حذفی با اینکه روی کاغذ می توان میزان اهمیت دیدار سرخابی ها با حریفان شان که در تعیین قهرمانی تاثیر گذار است بیش از سایر دیدارها دانست، اما تکرار فینال جام حذفی بین آلومینیوم و نساجی به دلیل تنش های زیادی که در ورزشگاه آزادی داشت شاید از نظر حساسیت دست کمی از بازی های استقلال و پرسپولیس با سپاهان و پیکان نداشته باشد.

استقلال با یک غایب آبی پوشان که باب 6 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار داشته و روی کاغذ شانس قابل توجهی برای قهرمانی دارند، امروز میهمان سپاهان هستند که در صورت پیروزی در این بازی گام بلندی را در مسیر قهرمانی برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیبانی که با یک «چشم» می خوابند/ معادلات قهرمانی پیچیده می شود؟

رقیبانی که با یک «چشم» می خوابند/ معادلات قهرمانی پیچیده می شود؟