مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-03سياسي

اوکراین نمادی از فروپاشی هیمنه غرب است


مسؤول امور بین الملل حوزه های علمیه گفت: امروز کشور اوکراین نمادی از فروپاشی هیمنه غربی است که عملا از هیمنه آنان چیزی باقی نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری مسؤول امور بین الملل حوزه های علمیه امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح عصرهای قرآنی در بوستان بنفشه قم با تبریک عید بزرگ فطر به مسلمانان جهان، به برخی از مضامین دعای قنوتِ نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: این عید، در حقیقت عید بندگی خداست و مومنان پس از یک ماه عبادت و بندگی، وارد این عید بزرگ می شوند.

  وی در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر، به راهپیمایی با شکوه مردم در روز قدس اشاره کرد و با تاکید بر اشغال ظالمانه فلسطین توسط یهودیان گفت: تصوّر کنید حدود پنج شش میلیون یهودی را از مناطق مختلف در کشوری به نام فلسطین جمع کرده اند، اهالی آن را اخراج و یهودیان را ساکن نموده اند، این یک ظلم سازمان یافته است.

حسینی کوهساری اشغال کشوری که در وسط دنیای اسلام قرار دارد را ظلمی دولتی توسط یهودیان توصیف کرد و با بیان اینکه حتی اهالی این کشور اشغال شده که تبعید شدند، اجازه بازگشت به کشور خود را ندارند، گفت: اشغالگران در کشور فلسطین، حکومتی یهودی و فاسد تشکیل داده اند و طبق ادبیات امروز، یک ترور و ظلم دولتی سازمان یافته و بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین نمادی از فروپاشی هیمنه غرب است

اوکراین نمادی از فروپاشی هیمنه غرب است