مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-03بين الملل

پنتاگون: روسیه به یک تهدید واقعی تبدیل شده است


وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه در سخنانی گفت که تفاوت بین چین و روسیه این است که اولی یک چالش است و دومی به یک تهدید واقعی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال مارک میلی رییس ستاد ارتش آمریکا و لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه طی نشستی در کنگره به بررسی جنگ روسیه با اوکراین پرداختند.

میلی در سخنان خود گفت: حمله روسیه به اوکراین در حال تهدید و تضعیف نه تنها صلح و ثبات اروپا بلکه صلح و ثبات جهانی است که پدران و نسل های آمریکا برای دفاع از آن سخت جنگیدند .

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اضافه کرد: واشنگتن توان نظامی خود را متناسب با توان نظامی روسیه و چین توسعه و ارتقاء خواهد داد .

لوید آستین نیز در این نشست گفت: پوتین همین امروز می تواند جنگ در اوکراین را متوقف کند و نیروهایش را از این کشور خارج کند.

این تصمیم یک فرد است .

وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال حمله شیمیایی و بیولوژیکی توسط روسیه گفت: من قاطعانه امیدوارم که پوتین این کار را انجام ندهد و پاسخ جهانی به این اقدام چشمگیر خواهد بود .

آستین اضافه کرد: پایان بازی توسط دولت اوکراین که در تعامل با روسیه است، مشخص خواهد شد و ما قصد داریم تا هر آنچه که در توانمان داریم انجام دهیم تا این اطمینان حاصل شود که از اوکراین  و تلاش هایش برای دفاع از تمامیت ارضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: روسیه به یک تهدید واقعی تبدیل شده است

پنتاگون: روسیه به یک تهدید واقعی تبدیل شده است