مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-03اجتماعي

از کارآفرینی برای دانش آموزان تا ابداع «بُردمعلم» برای فرهنگیان


معلم سیستان و بلوچستانی برای دانش آموزانش کارآفرینی کرد تا منبع درآمد داشته باشند، برای همکارانش «بُرد معلم» ابداع کرد تا تدریس مجازی را آسان تر انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بهمن جهانتیغ معلم جوان سیستان و بلوچستان حدود 12 سال است که به عنوان هنر آموز هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش در استان در حال فعالیت است، دانش آموزان ایرانشهری و ناحیه یک و دو زاهدان به خوبی او را می شناسند.

این معلم جوان در دوران کرونا دغدغه همکاران و دانش آموزان خود را داشت و برای رفاه حال هر دو طیف تلاش کرد، برای معلمان برد معلم ابداع کرد و برای دانش آموزان کارآفرینی کرد تا منبع درآمد داشته باشند، او نشان داد که مراکز پژوهشی دانش آموزی هم مانند دانشگاه ها می توانند کارآفرین باشند.

برای خانواده ها دستگاه ضدعفونی اختراع کرد تا از مایع و الکل و سایر موارد خلاص شوند، به دانش آموزان یاد داد بازی یارانه ای تولید کنند و با فروش آن درآمد داشته باشند.

در مجموع اختراع دستگاه ضدعفونی ازنی، ابداع بُرد معلم، تولید مایع ظرفشویی و دستشویی و تولید بازی های تجاری هم به عنوان دو طرح کارآفرینی از دستاوردهای این معلم جوان است.

او دارای دو فرزند دختر سه ساله و پنج ساله است و رشته های مختلف شغلی از جمله دبیر، هنرآموز، معاون فنی، کارشناس اداره ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارآفرینی برای دانش آموزان تا ابداع «بُردمعلم» برای فرهنگیان

از کارآفرینی برای دانش آموزان تا ابداع «بُردمعلم» برای فرهنگیان