مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-03سياسي

تحقق اهداف واقعی کشور در گرو استقلال اقتصادی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: تحقق اهداف واقعی کشور در گرو خوداتکایی و استقلال اقتصادی است که رهبر انقلاب هم در این رابطه فرمودند غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن نیازمند همت کارگران، - ناصر زارع، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

وی افزود: بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشاءت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دوچندان خواهد یافت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه با تأکید بر این که تحقق اهداف واقعی کشور در گرو خوداتکایی و استقلال اقتصادی است، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن نیازمند همت کارگران، سرمایه داران، مدیران بخش های دولتی و خصوصی است و آحاد مردم نیز با مصرف تولید داخلی، عزم خود را برای مقابله با دشمن آشکار کنند.

زارع تصریح کرد: هفته کار و کارگر یادآور تجلیل و تقدیر از زحمات قشر زحمتکشی است که حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب کارگران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف واقعی کشور در گرو استقلال اقتصادی

تحقق اهداف واقعی کشور در گرو استقلال اقتصادی