مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-03سياسي

اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان های فارس


نماز عید سعید فطر امروز همزمان با سراسر کشور، در شهرهای استان فارس برگزار شد و مردم از اقشار مختلف در این آیین معنوی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، مردم داراب با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر، طی صفوفی به هم پیوسته به امامت حجت الاسلام خسروی، امام جمعه داراب نماز عید فطر را اقامه کردند.

نماز عید فطر در داراب، بامداد امروز هم زمان با سایر شهرستان های فارس آغاز شد و با قرائت ادعیه و اذکار ویژه عید ادامه یافت.

مردم از اقشار و اصناف مختلف در این مراسم حضور یافتند.

توجه به مواسات و همدلی در ماه بندگی امام جمعه خاوران  در خطبه نماز عید فطر گفت: مردم در ماه مبارک رمضان در کنار روزه داری، کمک به محرومین و مواسات را فراموش نکردند که امروز این را در کمتر کشوری می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام جعفری در جمع نمازگزاران خاوران ادامه داد: چند ماهی است که از شروع کار دولت جدید می گذرد و در این چند ماه شاهد نقاط قوتی بودیم که گسترش واکسیناسیون و کنترل کرونا، یکی از آنها است.

وی تصریح کرد: مسئله ای که مردم و همه عزیزانی که دل در گرو این انقلاب دارند را رنج می دهد، مشکل گرانی و فشار بر مردم و اقشار ضعیف است; همه ما توقع داریم جلوی این گرانی ها را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان های فارس

اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان های فارس