مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-03سياسي

دولت برای حل مشکل گرانی تدابیر موثرتری اتخاذ کند


امام جمعه موقت تهران از دولت خواست تا برای حل مشکل گرانی تدابیر موثرتری اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز عید سعید فطر مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: بهترین خبری که در روز عید فطر به مؤمنان داده می شود این است که آنها در امتحان الهی قبول شده اند و باید تلاش کرد تا اثرات روزه داری در ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اثرات روزه در روایات بیان داشت: یکی از اثرات روزه اخلاص است و در این راستا حضرت زهرا (س) فرمود خدا روزه را واجب نموده تا اخلاص در وجود انسان تثبیت شود.

آیت الله خاتمی ادامه داد: باید دید بعد از یک ماه روزه گرفتن تا چه میزان اعمال و کردار ما خدایی شده و موجب رضایت الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به فرموده امام عسکری (ع) رسیدگی به فقرا و نیازمندان و محرومین از جمله اثرات روزه است ابراز داشت: اگر در ماه مبارک رمضان در راستای خدمت رسانی به اقشار نیازمند تلاش کردیم این امر نشان دهنده آن است که برکات روزه داری نصیبمان شده است.

وی روزه را در روایات به عنوان سپر آتش برشمرد و افزود: اگر اعضا و جوارح ما در این ماه مبارک از گناهان پرهیز نموده در این صورت این روزه در حقیقت سپر آتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حل مشکل گرانی تدابیر موثرتری اتخاذ کند

دولت برای حل مشکل گرانی تدابیر موثرتری اتخاذ کند