مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-03حوادث

هشدار رییس پلیس فتا به افرادی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری می کنند


رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع و قانونی با افرادی که با جعل عنوان و جا زدن خود به جای افراد دیگر اقدام به کلاهبرداری می کنند خبر داد.

- مرتضی عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از جمله جرائم سایبری که در حال حاضر رواج پیدا کرده و پلیس فتا با عاملین آن با جدیت برخورد می کند، جعل عنوان است.

رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری افزود: برخی با ایجاد پیج اینستاگرامی با نام اشخاص دیگر یا اکانت هایی با عکس های چهره های معروف به افراد دیگر پیام هایی ارسال و پس از جلب اعتماد آن ها با شگردهایی از جمله کمک به نیازمندان و آزادی زندانی، مبالغی دریافت و پس از اینکار اکانت خود را برای جلوگیری از ردیابی حذف می کنند.

وی با اشاره لزوم افزایش سواد رسانه ای در آحاد جامعه افزود: از همه همشهریان و هم استانی ها خواهشمندیم هوشیاری خود را حفظ کرده و فریب این اکانت های جعلی را نخورند و در صورت تمایل به امور خیرخواهانه ای از جمله کمک به نیازمندان و آزادی زندانی، به مبادی رسمی و شناخته شده رجوع کنند.

عسگری خاطرنشان کرد: همچنین به افرادی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده از احساسات خیرخواهانه مردم می کنند هشدار می دهیم که سریعا توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی خواهند شد و بدون هیچ مماشاتی با آن ها برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس فتا به افرادی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری می کنند

هشدار رییس پلیس فتا به افرادی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری می کنند