مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-03سياسي

عید سعید فطر روز بیداری و آگاهی انسان ها است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، گفت: عید فطر روز بیداری و آگاهی انسان ها است.

- ، نماز عید سعید فطر تبریز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مصلی اعظم امام خمینی (ره) و خیابان های اطراف مصلی با حضور باشکوه و پرتعداد مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم صبح سه شنبه در خطبه های عید سعید فطر تبریز گفت: روز عید فطر روز دریافت جایزه است، این عید روز بازگشت به فطرت نخستین و توجه به خدا و یوم حساب است.

وی سپس در خصوص اهمیت عید سعید فطر گفت: روز عید فطر روز بسیار مهمی برای مسلمانان است که پس از یک ماه روزه، تحجد و عبادت برای گرفتن پاداش الهی آماده می شوند.

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به هفته کارگر نیز اظهار داشت: استقلال کشور وابسته به کار و کارگر بوده و حل مشکلات اقتصادی کشور وابسته به ملاحظه ویژه به جامعه کارگری و حمایت واقعی از کارگر است.

آل هاشم با بیان اینکه جامعه کارگری جامعه متدین و جزو طرفداران انقلاب و نظام است، افزود: کارگر ایرانی جزو بهترین کارگران دنیا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان اظهار داشت: مسؤولان وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مساله معیشت معلمان و حق و حقوق قانونی و مشروع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید سعید فطر روز بیداری و آگاهی انسان ها است

عید سعید فطر روز بیداری و آگاهی انسان ها است