مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-03سياسي

حل مشکلات مردم در اولویت است


همدان_نماینده ولی فقیه درهمدان گفت:مشکلات مردم را حل کنید وقت برای دعوا زیاد است بعد از اینکه مشکلات اقتصادی مردم حل شد به دعوای خود ادامه دهید.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نماز عید فطر در همدان بیان کرد: ماه مبارک رمضان به پایان رسید اما عبودیت و استمرار تقوا، حضور در نماز جماعات و مساجد باید ادامه داشته باشد و می دانیم که همیشه نیاز به ارتباط با خداوند وجود دارد.

وی بابیان اینکه حضرت علی در خطبه نماز عید فطر می فرماید: همدیگر را در کارهای نیک، تقوی و حرکت به سمت خدا کمک کنید افزود: در جامعه به هم رحم کنید زیرا جامعه باید بستر مهر ورزی، مودت و مهربانی باشد، با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه بازاریان احتکار و گران فروشی نکند و به مردم رحم کنند.

شعبانی موثق تاکید کرد: دولت در ثبات بازار و اقتصاد باید تلاش کند و مردم هم وظیفه دارند به هم رحم کنند اگر نظارتی وجود نداشته باشد باید در بازار گرانی باشد؟ و ما به عنوان مسلمان حق نداریم احتکار، گران فروشی و ربا خواری کنیم.

امام جمعه همدان یادآور شد: کارمندان دستگاه ها به مردم رحم کنید و مردم را معطل نگه ندارید و بداخلاقی را از بین ببرید و تکریم ارباب رجوع را رعایت کنید، جامعه باید دارای فضای رحمت، رفعت ودور از حاشیه سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم در اولویت است

حل مشکلات مردم در اولویت است