مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-03سياسي

همه باید در امر تحکیم بنیان خانواده کوشا باشند


در شرایطی که اعلام می شود در بعضی مناطق آمار طلاق بیش از ازدواج است، همه مردم باید در امر تحکیم بنیان خانواده کوشا باشند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: در شرایطی که اعلام می شود در بعضی مناطق آمار طلاق بیش از ازدواج است، همه مردم باید در امر تحکیم بنیان خانواده کوشا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نماز عید سعید فطر در اردستان اظهار داشت: همه ما باید شکرگزار خدا باشیم که در میان این مرگ و میرهای ناگهانی و بیماری های ناشناخته زنده مانده ایم، امسال روزه گرفته و توانستیم امروز در جشن شکرگزاری و نماز عید شرکت کنیم.

وی افزود: باید مسائل معنوی مثل نماز، روزه و قرآن را در طول سال جدی بگیریم و به هر نحوی که می توانیم برای دنیا و آخرت و فرزندان خود به اینها توجه داشته و فراموش نکنیم که ما بنده هستیم و بنده باید مطیع خدا باشد.

امام جمعه اردستان با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: برای جوانان و نوجوانان جلسات و حلقه های دینی، قرآنی و مذهبی در سطوح مختلف برگزار کنیم و ما به تشکیل جلسات دینی و مذهبی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: همه ما سعی کنیم اهل مشورت گیری و مشورت دهی باشیم، وقتی پیامبر مأمور مشورت با مردم می شود قطعاً مسئولان نیز در هر رده ای که هستند نیاز به مشورت دارند و نباید از مشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید در امر تحکیم بنیان خانواده کوشا باشند

همه باید در امر تحکیم بنیان خانواده کوشا باشند