مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-03سياسي

عید فطر خودسازی برای رسیدن به پله مقصود و کمال است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عید فطر خودسازی برای رسیدن به پله مقصود و کمال است، گفت: برگشت به تقوی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و کلیدواژه اصلاح همه امور است.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه عید فطر خودسازی برای رسیدن به پله مقصود و کمال است، اظهارکرد: اسلام برای انسان بر مبنای عقل و فکر، حرف برای گفتن دارد و بشر باید به اصل عدالت که فلسفه انبیاست برگردد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از فضیلت ماه رجب، شعبان، شب های قدر و حضور در راهپیمایی پر شکوه روز قدس پله رسیدن به عید بندگی بود، ادامه داد: حضور با نشاط جوانان انقلابی به صورت خودجوش در جای جای کشور در صحنه های نماز و دعای شب های قدر یا صحنه های سیاسی نشان از تمسک جوانان به معنویت است.

امروز دشمن از رویش جوانان و نوجوانان انقلابی و حضور مردم در میدان دچار وحشت شده است، بیان داشت: این حضور دشمنان را به صدا درآورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برگشت به تقوی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و کلیدواژه اصلاح همه امور است، افزود: امروز بشر برای جبران خیانت های 2 قرن گذشته باید به اسلام و اصل عدالت بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر خودسازی برای رسیدن به پله مقصود و کمال است

عید فطر خودسازی برای رسیدن به پله مقصود و کمال است