مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-03سياسي

معلمان در «جهاد تبیین» و تربیت نسل انقلابی نقش آفرین باشند


معلمان امروز ما باید چهار ویژگی را از شهید مطهری یاد بگیرند؛ اسلام شناسی، زمان شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی و امروز ما به چنین معلمانی نیاز داریم که نسلی انقلابی تربیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه قلعه گنج امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند: صبح روز عید فطر منادی ندا می دهند به سوی جایزه های تان بشتابی.

د در این فرمایش آنچه انسان را به فکر وا می دارند این است که ماهیت و حقیقت جایزه ای که در روز عید فطر به مومنین اعطا می شود، چیست؟ توفیق تزکیه نفس است و اینکه تزکیه نفس محور مشترک تعالیم کتب آسمانی است.

امام جمعه قلعه گنج گفت: یکی از اهداف کلان و راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی تربیت نسلی متناسب و هماهنگ با آموزه های اسلام و مکتب تشیع در کنار علوم جدید بوده است و از دیدگاه فرهنگی اسلامی دعوت الهی و تربیت معنوی مهمترین رسالت یک معلم تراز انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد : یکی از شاخص های ویژگی های بارز شهید مطهری این بود که پهلوان میدان جهاد تبیین بود و معلمان امروز ما باید چهار ویژگی را از شهید مطهری یاد بگیرند؛ اسلام شناسی، زمان شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی و امروز ما به چنین معلمانی نیاز داریم که نسلی انقلابی تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در «جهاد تبیین» و تربیت نسل انقلابی نقش آفرین باشند

معلمان در «جهاد تبیین» و تربیت نسل انقلابی نقش آفرین باشند