مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-03سياسي

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی


نماز عید سعید فطر از اوایل صبح امروز پس از یک ماه بندگی و عاشقی، با حضور پرشور نمازگزاران و مردم خداجوی سراسر کشور اقامه شد و یک ماه بندگی و مهمانی خدا را جشن گرفتند.

- خبرگزاری فارس؛ سردبیری استانها: نماز عید سعید فطر از اوایل صبح امروز پس از یک ماه بندگی و عاشقی، با حضور پرشور نمازگزاران و مردم خداجوی سراسر کشور اقامه شد و یک ماه بندگی و مهمانی خدا را جشن گرفتند.

اما امسال برگزاری نماز عید سعید فطر و جشن شکرانه بندگی با فروکش کردن ویروس منحوس کرونا حال و هوای دیگری دارد.

گزارش کوتاهی از گوشه و کنار کشورمان در روز عید سعید فطر می خوانیم:  سمنان: نماز عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی استان سمنان و به امامت حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

نماز عید فطر در سمنان از ساعت 7:30 دقیقه صبح در مصلای بزرگ این شهر، در شاهرود از ساعت 7 صبح در مصلای پیامبر اعظم (ص)، در دامغان از ساعت 7 صبح در مصلای این شهر، در گرمسار از ساعت 6:30 صبح در میدان امام (ره) مقابل مسجد جامع و در سرخه از ساعت 7:30 دقیقه صبح در حسینیه شهدا همچنین در مهدی شهر، بسطام، دیباج، آرادان، شهمیرزاد، میامی، ایوانکی، بیارجمند، مجن، درجزین، کلاته رودبار، رودیان و حسین آباد کالپوش از صبح امروز در مصلاها، مساجد و حسینیه ها اقامه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی

برگزاری نماز عید فطر در سراسر کشور به شکرانه یک ماه بندگی