مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-03سياسي

ولنگاری در فضای اقتصادی و تورم مردم را رنج می دهد


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر مبارزه با باندهای مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت بازار گفت: ولنگاری در فضای اقتصادی و تورم مردم را رنج می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا راهپیمایی باشکوه خود خط بطلانی بر لجن پراکنی های دشمنان کشیده اند و نشان دادند پای انقلاب و آرمان های امام و شهدا با قدرت ایستاده اند لذا از همه عزیزانی که جهت برپایی این راهپیمایی بزرگ و باشکوه تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: 11 اردیبهشت ماه روز کارگر بود و به همین مناسبت زحمات کارگران عزیز را ارج می نهیم و بر تلاش و اراده استوار شأن درود می فرستیم برای تحقق شعار سال باید به کار و کارگران بسیار بها داده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه های تولید فراهم شود گفت: باید از کسانی که در عرصه تولید سرمایه گذاری می کند حمایت کرد و شکرخدا شهرستان آماده پذیرش سرمایه گذاری جهت بهره مندی از تولید بیشتر از لذا از همه عناصر دلسوز و ذی نفوذ درخواست می کنند جهت جذب سرمایه گذاری در ورامین تلاش کنند مسئولان نیز باید با استقبال شایسته سرمایه گذاران را امیدوار تر کنند شهرستان ما ظرفیت های بسیار بالایی دارد که یقین می توان مطلوب در مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولنگاری در فضای اقتصادی و تورم مردم را رنج می دهد

ولنگاری در فضای اقتصادی و تورم مردم را رنج می دهد