مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-03سياسي

امروز کشور به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد


امام جمعه پیشوا با تاکید بر اینکه امروز کشور به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد گفت: باید با وجود تمامی اختلاف سلیقه ها فقط به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

- ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز عید فطر که در حرم مطهر موسی بن جعفر پیشوا برگزار شد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، تمرین خوبی برای کمک های مؤمنانه و ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه بود.

وی گفت: کسانی که ادعا می کردند که جوانان از اصول فاصله گرفتند، باید صحنه های زیبا و با شکوه حضور جوانان در شب های قدر را نظاره گر بودند تا ببینند که جوان ایرانی چگونه خالصانه در درگاه خداوند حضور پیدا کرده و به اصول دین مبین اسلام پایبند هستند و این صحنه ها و اتفاقات خوشایند باید ثبت و تکرار شوند.

امام جمعه پیشوا تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور مردم در این راهپیمایی ثابت کرد که جهان اسلام برای نابودی اسراییل با یکدیگر اتحاد داشته و اجازه نمی دهند که آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش شود.

باقری با تاکید بر ایجاد و حفظ وحدت میام مسلمین و شیعیان بیان داشت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد چرا که ما بر سر اصول و ارزش های اسلامی با یکدیگر اختلافی نداریم و باید با تکیه بر این اصول و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کشور به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد

امروز کشور به اتحاد تمام گروه های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد