مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-03سياسي

توطئه های دشمن هرگز نمیتواند پیوند مردم و انقلاب را خدشه دار کند


امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی همواره مرهون پیوند مردم و رهبری است گفت: توطئه های دشمن هرگز نمیتواند پیوند مردم و انقلاب را خدشه دار کند.

- ، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه دین اسلام دین شادی، نشاط و انبساط است اظهار داشت: اوج بندگی در دین اسلام مربوط به روزهای ماه مبارک رمضان است که امیدواریم همه مردم از این برکت و خوان گسترده الهی بهره کافی را برده باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه عید واقعی برای مسلمانان آن زمانی است که غمخوار یکدیگر باشند و به یاری همدیگر برسند گفت: در این صورت است که زمینه را برای عید بزرگ ظهور امام زمان (عج) فراهم می شود و از همه مردم و مؤمنان می خواهیم تعبد روزهای ماه رمضان و آن خلوص روزه داری را برای تمام ماه های سال حفظ کنند.

امام جمعه موقت شهرری عنوان داشت: مردم امروز در نظام اسلامی یکی از استوانه های اصلی محسوب می شوند و پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در این مدت به برکت پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری بوده است و تمام توطئه های دشمن در این راستا به کار گرفته شده که بین رهبر و مردم تفرقه افکنی کنند اما توطئه های دشمن هرگز نمی تواند به پیوند مردم و انقلاب خدشه وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمن هرگز نمیتواند پیوند مردم و انقلاب را خدشه دار کند

توطئه های دشمن هرگز نمیتواند پیوند مردم و انقلاب را خدشه دار کند