مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-03سياسي

عبادات برای انسان سازی است


عبادات برای انسان سازی و ایجاد تحول در روح و قطع وابستگی دنیوی است و خدا به این عبادت ها نیازی ندارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر در جمع نمازگزاران اراکی اظهار کرد: انسان در ماه بندگی خدا سرمایه های معنوی ارزشمندی ذخیره می کند که باید به درستی از این سرمایه ها حفاظت کند.

دری نجف آبادی افزود: قرآن کریم در آیات بسیاری باطل و لغو بودن آفرینش را رد و تاکید می کند که ما شما را عبث نیافریده ایم و این هدفدار بودن انسان در ماه رمضان خودنمایی می کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه همه به سوی خدا باز می گردیم، گفت: هدف تمام عالم حرکت به سمت خداست و انسان باید پاکیزه به نزد خدا بازگردد.

  دری نجف آبادی بندگی و تکامل انسان تا رسیدن به عظمت را هدف خلقت برشمرد و بیان کرد: بزرگترین الگوی بندگی که به مقام عبودیت رسیده پیامبر (ص) است و باید از سیره این عزیزان الگو گرفت، چرا که ائمه چراغ راه بشریت هستند.

وی با اشاره به اینکه  عبادات برای انسان سازی و ایجاد تحول در روح و قطع وابستگی  است و خدا به این عبادت ها نیازی ندارد، اظهار کرد: ماه رمضان درس های بسیاری دارد که باید این درس ها را به خوبی فرا گرفت که یکی از این درس ها کمک به فقرا و نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادات برای انسان سازی است

عبادات برای انسان سازی است