مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-03سياسي

«عید فطر» جلوه ای از عظمت اجتماع مؤمنین است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: عیدفطر جشن پیروزی فطرت و کمال انسانیت در پرتو انوار عبادت و بندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز عید سعید فطر که در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را برای حضور پرشور مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان در عرصه های معنوی و دینی شاکریم، دشمنان ما خوشحال می شوند از این که فرزندان ما از دین برگردند و این آرزوی خود را به صورت خبر مطرح می کنند و وانمود می کنند که جوانان از دین برگشته اند اما این گونه نیست.

وی ادامه داد: نمونه بارز این معنا، اعتکاف نوجوانان قزوینی در ماه مبارک رمضان بود، شاهد صحنه های ارزشمندی بودیم که حدود 600 نفر از نوجوانان به مسجد آمدند، در حالی که برخی حتی روزه به آن ها واجب نشده بود، اما روزه گرفته، عبادت کرده و اعتکاف کردند، بنده یقین دارم هر سال به لطف و عنایت خدا این جمعیت بیشتر خواهد شد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم به خاطر راهپیمایی بسیار باشکوهی که مردم غیور ما در سراسر کشور و در سراسر دنیا و حتی غیرمسلمانان در روز قدس رقم زدند تا پشتیبانی خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عید فطر» جلوه ای از عظمت اجتماع مؤمنین است

«عید فطر» جلوه ای از عظمت اجتماع مؤمنین است