مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-03بين الملل

سازمان ملل: 3 هزار و 100 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از گاردین ، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بدون ذکر نام یا مسئول دانستن طرفی گفت، بیش از 3 هزار و 153 قربانی جنگ در اوکراین با سلاح های انفجاری با حوزه تاثیر گسترده، - دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد، از آغاز حمله روسیه به اوکراین در اواخر ماه فوریه، بیش از سه هزار غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از گاردین ، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بدون ذکر نام یا مسئول دانستن طرفی گفت، بیش از 3 هزار و 153 قربانی جنگ در اوکراین با سلاح های انفجاری با حوزه تاثیر گسترده، مانند حملات موشکی و حملات هوایی کشته شده اند.

این دفتر همچنین اعلام کرد، به دلیل مشکل دسترسی به اطلاعات و ادامه درگیری ها در مناطقی از اوکراین، آمار واقعی تلفات غیرنظامیان در اوکراین می تواند به شکل قابل توجهی بالاتر باشد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: سازمان ملل ناامید نخواهد شد و تلاش های خود را برای نجات جان انسان ها و کاهش درد و رنج مردم اوکراین دو برابر خواهد کرد.

توییت او پس از سفرش به اوکراین و دیدار با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری این کشور در روز پنجشنبه منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: 3 هزار و 100 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند

سازمان ملل: 3 هزار و 100 غیرنظامی در اوکراین کشته شده اند