مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-03سياسي

مردم استان بوشهر نگران تامین آب در فصل گرم سال هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر نگران تامین آب در فصل گرم سال هستند و مسئولان باید اقدامات اساسی را برای رفع این مشکل داشته باشند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم اظهار داشت: باید تلاش کنیم که آموزه های ماه مبارک رمضان در همه ایام سال حفظ شود.

وی به مسائل و مشکلات استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر یکی از مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار بگیرد و در زمینه رفع مشکلات تولید و سرمایه گذاری اقدام اساسی انجام شود.

امام جمعه بوشهر خواستار استفاده از منابع انسانی جوان، خلاق و توانمند، از نیروهای بومی در عرصه های مدیریتی شد و خاطرنشان کرد: اشتغال جوانان استان بوشهر باید اولویت مسئولان باشد.

وی رفع مشکلات آب در نقاط مختلف استان را خواستار شد و اضافه کرد: در آستانه فصل گرم سال هستیم و مردم نگران تأمین آب هستند که از مسئولان در خواست می شود به سبب استفاده بیشتر از آب در فصل تابستان نگرانی مردم برطرف کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اجرای طرح های مختلف تأمین آب و آبرسانی گفت: طرح های خوبی در حل مشکلات آبرسانی در استان بوشهر اجرایی شده که تسریع در تکمیل طرح های آبرسانی یک ضرورت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان بوشهر نگران تامین آب در فصل گرم سال هستند

مردم استان بوشهر نگران تامین آب در فصل گرم سال هستند