مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-03سياسي

روشنگری در جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب جهاد امروز آموزگاران است


امام جمعه دماوند با بیان اینکه معلمان باید با جهاد تبیین، شبه های فکر و عقیدتی را از ذهن دانش آموزان برطرف کنند گفت: روشنگری در جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب جهاد امروز آموزگاران است.

- ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز عید سعید فطر دماوند با اشاره به اینکه عید سعید فطر وحدت مسلمین و روز اجتماع و عزت آن ها است اظهار داشت: باید از فرصت تجمع مسلمانان در عید فطر برای بیدار کردن وجدان های خفته و حساس کردن مسلمانان به مسائل مهم جهان اسلام استفاده کرد.

فتاح دماوندی افزود: همه از جمله روشنفکران، علما، نویسندگان، اصحاب رسانه و سیاسیون جهان اسلام باید مسائل مشترک و مهم اسلامی را شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی کنند و دشمن از وحدت و یکپارچگی ما مسلمانان ترس دارد و حفظ وحدت عامل حفظ جان، مال و ناموس مسلمین است.

وی گفت: کسانی که خواسته و ناخواسته بر طبل تفرقه و کینه دوزی بین مسلمین می کوبند عملاً به پیاده نظام دشمنان اسلام تبدیل شده اند.

امام جمعه دماوند با اشاره به روز معلم بیان داشت: این روز را به همه اساتید و معلمان عزیز شهرستان دماوند تبریک عرض می کنم و از جامعه آموزش و پرورش و پژوهش شهرستان قدردانی دارم و روز کارگر را مجدداً به همه کارگران محترم شهرستان تبریک عرض می کنم و از تلاش های آنان تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری در جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب جهاد امروز آموزگاران است

روشنگری در جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب جهاد امروز آموزگاران است