مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-03سياسي

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/درتمام زمینه ها باید از انفعال خارج شویم


امام جمعه یزد بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم میل به باطل را با کسب حالات معنوی در وجود خود از بین ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید فطر که در امامزاده سید جعفر(ع) یزد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این عید سعید اظهار داشت: خدا را شاکریم که ما را موفق به روزه داری در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از عنایات خود و اقامه نماز عید فطر کرد.

وی بر لزوم حفظ تقوا و آنچه که خدای متعال برای ما به منظور حرکت به سوی کمال الهی لازم دانسته، تاکید کرد و افزود: حرکت ما به سوی کمال است و خلقت ما عبث نیست و همه ما در مسیر خدا حرکت می کنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تثبیت حرکت ما در مسیر کمال همچنین جبران اشتباه و کوتاهی های گذشته است، گفت: باید بر اساس آیه رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً ۚ إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ از خداوند متعال بخواهیم پس از آنکه ما را هدایت کرد و در سایه رحمت و عنایت خود نگه داشت، میل ما را به باطل قرار ندهد.

ناصری همچنین با تاکید بر مسئله مهم استغفار به ویژه استغفار جمعی عنوان کرد: همیشه باید در مقابل خداوند متعال به خاطر خطاهای گذشته و کم کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/درتمام زمینه ها باید از انفعال خارج شویم

تاکید بر لزوم حفظ حالات معنوی ماه رمضان/درتمام زمینه ها باید از انفعال خارج شویم