مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-03سياسي

نماز عید فطر در استان سمنان برگزار شد/شکرانه بندگی و طاعت مومنانه


نماز پر فیض عید سعید فطر همزمان با دیگر نقاط کشور، در 19 نقطه محوری و ده ها روستای استان سمنان برگزار و مردم در صفوف به هم فشرده شکرانه یک ماه بندگی را به جای آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماز پر خیر و برکت عید سعید فطر، صبح سه شنبه با حضور مردم متدین و خداجوی استان سمنان از گرمسار تا میامی و در صفوف به هم فشرده برگزار شد تا مردم متدین و خداجوی دیار قومس یک بار دیگر شکرانه یک ماه بندگی و عبودت و روزه داری را به درگاه خدای متعال به جای بیاورند.

نماز عید سعید فطر در 19 نقطه محوری و ده ها روستای استان سمنان در حالی برگزار شد که مردم رعایت مسائل بهداشتی و همراه داشتن ماسک را نیز از یاد نبرده بودند همچنین مکان های از پیش تعیین شده برای نماز، از دقایقی قبل مملو از جمعیت شده بود.

نماز عید سعید فطر در سمنان و شاهرود در سمنان نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و به میزبانی مصلای این شهر برگزار شد و مردم با حضور در این مکان مقدس از ساعتی قبل از اقامه نماز آماده ادای رسم بندگی شدند.

در شاهرود ساعت هفت صبح نماز عید فطر در مصلای پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و امام جمعه شاهرود اقامه آن را بر عهده داشت ندای اَنْ تُدْخِلَنی فی کُلِّ خَیر سر دادند و از خدای منان طلب عفو گناهان نمودند تا عید فطر را رسم عاشقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در استان سمنان برگزار شد/شکرانه بندگی و طاعت مومنانه

نماز عید فطر در استان سمنان برگزار شد/شکرانه بندگی و طاعت مومنانه