مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-03سياسي

آیت الله علم الهدی: مسئولان موضوع گرانی و تنگنای معیشت مردم را حل کنند


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عده ای با سودجویی عامل گرانی و تنگنای معیشت برای مردم شده اند که امیدواریم عزیزان ما در هر سه قوه این مشکل را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی که همزمان با بارش شدید رحمت الهی در مشهد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرحوم آیت الله مطهری را گرامی می داریم.

وی همچنین به حضور پررنگ و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: از راهپیمایی ارزشمند و حماسه آفرین شما مرد و زن در روز قدس در هوای گرم با دهان روزه دار متشکرم.

آیت الله علم الهدی با اشاره به 2 واقعه تلخ ماه رمضان امسال در شهر مشهد خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال دو حادثه ناگوار در شهر ما اتفاق افتاد: حادثه روزهای اول ماه و از دست دادن جان گداز 2 عامل خدمتگذار و اثربخش در مشهد و حادثه آخر ماه که یک عزیز کارگر فعال از قشر آسیب پذیر و یک پاکبان در وسط خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مسئولان موضوع گرانی و تنگنای معیشت مردم را حل کنند

آیت الله علم الهدی: مسئولان موضوع گرانی و تنگنای معیشت مردم را حل کنند