مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 23:122022-05-02سياسي

عید فطر؛ روز پرواز انسان به ملکوت معنویت


عید فطر، بهار معنویت و عبودیت از راه رسید و بار دیگر به شکرانه یک ماه روزه داری بندگان مخلص خداوند در ماه مبارک رمضان سفره ضیافت عید الله اکبر گسترده شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سمانه حضوریماه پر فضیلت رمضان برترین ماه سال، ماه نزول قرآن، تقویت تقوا، پرهیزگاری و اخلاص و ماه بهار قرآن به پایان رسید و بار دیگر سفره ضیافت عید سعید فطر گسترده شد تا مسلمین را مژده به عنایات باری تعالی دهد.

دل مومنان و روزه داران بر سر دو راهی آمدن عید فطر و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است و اغلب با خود اینگونه زمزمه می کنند که عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت .

رمضان ماه پیمایش هفت شهر عشق است، ماهی که در آن می توان دیو نفس را بر زمین افکند و عید فطر، بهار معنویت و عبودیت؛ هنگامه ای ارزشمند که غنچه های فطرت انسان شکوفا می شود و آنان که در مکتب انسان ساز رمضان درس اخلاص و بندگی را به نیکی آموخته اند، در شادباش این عید فرخنده دل و جانشان را با ترنم بهاری عنایت پروردگار مصفا می کنند.

عید سعید فطر روز برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن است، روزی که ندایی ملکوتی پیروزمندان میدان جهاد اکبر را به دریافت پاداش فرا می خواند، پاداشی که با هیچ هدیه زمینی قابل قیاس نیست، پاداشی از جنس نور و سرور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر؛ روز پرواز انسان به ملکوت معنویت

عید فطر؛ روز پرواز انسان به ملکوت معنویت