مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-02سياسي

هر ماه یک رویداد «ایده شو» در لرستان برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری لرستان از آمادگی این مجموعه برای برگزاری هر ماه یک رویداد «ایده شو» در استان خبر داد.

- ، محمودرضا شاکرمی روز دوشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری های دوجانبه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با دانشگاه لرستان گفت: رویکرد کاری ما این است که پارک علم و فناوری استان، تعامل همه جانبه و کامل با دانشگاه لرستان داشته باشد؛ دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری باید همچون دو برادر، با همدیگر تعامل 100 درصدی داشته باشند.

شاکرمی بیان کرد: ارزیابی دانشگاه ها در جهان امروز بر اساس شاخص هایی همچون تعداد شرکت های دانش بنیان، درآمدزایی اختصاصی، فعالیت ها در زمینه تجاری سازی محصولات، کیفیت مقالات علمی و … صورت می گیرد و به همین علت گسترش همکاری های دوجانبه و چندجانبه برون دانشگاهی، دارای اهمیت است.

رییس پارک علم و فناوری استان لرستان توضیح داد: یکی از پیشنهادات ما این است که با همکاری و مشارکت دانشگاه لرستان، هر ماه یک رویداد ایده شو برگزار کنیم تا بتوانیم در زمینه های فناوری و دانش بنیانی، اقدامات اثرگذارتری انجام بدهیم.

بنابراین گزارش، از جمله موضوعات مهم تفاهم نامه مشترک دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان، تقویت پایان نامه های کاربردی و تقاضامحور، برگزاری دوره های مهارت افزایی برای دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه یک رویداد «ایده شو» در لرستان برگزار می شود

هر ماه یک رویداد «ایده شو» در لرستان برگزار می شود