مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-02سياسي

مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد


طی مراسمی باحضور امام جمعه قرچک، فرماندار و سایر مسؤولین، مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه بخشداری مرکزی قرچک، اظهار کرد: حضور میدانی بخشدار سابق و پیگیری همیشگی در روستاها و بین مردم برای حل و فصل مشکلات و مسائل بر زمین مانده، حساسیت در زمینه مسائل مالی و اداری و کار بدون حاشیه یکی از نکاتی بود که بخشدار جدید باید به همین نحو و حتی بهتر ادامه بدهد.

وی گفت: بخشدار جدید از خود مجموعه وزارت کشور و فرمانداری است که بومی و مورد افتخار در زمینه سلامت کاری، اخلاقی و خانوادگی و از همه مهم تر، جوان انقلابی، بصیر و ولایتمدار است.

امام جمعه قرچک افزود: دولت سیزدهم می طلبد که مدیرانش علاوه بر جوانی و پرانرژی بودن، مردمی باشند و مشکلات مردم را با دقت و سرعت زیاد رسیدگی و مشکل گشایی کنند که این خصوصیت در بخشدار جدید مشهود است.

اسماعیلی بیان کرد: اگر خدمت رسانی به مردم اصل باشد، با توجه به قابلیت های بخشدار جدید، قطعا مردم، امام جمعه و همگان از خدمات خالصانه وی حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بازوهای توانمند بخشدار هستند که در ارتقای خدمات رسانی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد

مراسم معارفه بخشدار مرکزی قرچک برگزار شد