مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:422022-05-02ورزشي

برگزاری نخستین دوره دانش افزایی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نخستین دوره دانش افزایی روانشناسان و مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور در بیرجند برگزار می شود.

- مهدی قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور در بیرجند برگزار می شود.

  وی افزود: برگزاری این دوره در راستای شناخت بیشتر از موضوع مشاوره ازدواج و خانواده و توسعه رفتار آگاهانه تر با توجه به آسیب های نوظهور می باشد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: ارتقاء توانمندی های حرفه ای، تخصصی و استفاده از مباحث علمی در حوزه روانشناسی و مشاوره و بهره گیری از روش های نوین مشاوره از جمله اهداف دوره دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور است.

قناد یادآور شد: در این دوره آموزشی مدیران، روان شناسان و مشاوران شاغل در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، مدرسان کارگاه های آموزشی ازدواج و اعضای سازمان های مردم نهاد در رشته های تحصیلی مرتبط که با ادارات کل ورزش و جوانان همکاری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره دانش افزایی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور

برگزاری نخستین دوره دانش افزایی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شرق کشور