مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-02سياسي

حکایتی از برکات «قرار دوازدهم» در همدان؛ از شفای بیمار تا رهایی از اعتیاد


خبرگزاری فارس- همدان، زهره عباسی صالح؛ پیداکردنش آسان نبود، به خاطر مشغله این روزهایش، بعد از چند بار تماس، بالاخره فرصتی دست داد تا عصر آخرین روز ماه رمضان، در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) شنوای حرف های شنیدنی اش باشم.

کلامش حکایتی است از شوق خدمت در حرم شاهزاده حسین(ع)، عموی امام زمان(عج)، از خادمی اش در پویش قرار دوازدهم که می گوید چشمانش می خندد و به ماجرای شفای بانوی بیمار در قدمگاه یار دوازدهم که می رسد دیدگانش، اشک می شود.

راحله حضرتی که 9 سالی است مدیریت مرکز افق در شاهزاده حسین(ع) را بر عهده دارد، اولین بانوی خادم رضوی در همدان هم است و تمام همّ و غمش شده خدمت به میهمانان امام زمان(عج) در بارگاه مطهر عموی ایشان.

طرح قرار دوازدهم اسفند سال گذشته کلید خورد، درست روز نیمه شعبان تا مردم دوازدهم هر ماه به نیت امام زمان(عج)، کمک های مومنانه خود را در جوار مقدس امامزادگان به دست نیازمندان برسانند و جویای احوال مستمندان باشند.

خانم حضرتی که خادمی در بارگاه شاهزاده حسین(ع) را عنایتی می داند از جانب اهل بیت(ع) در مورد چند و چون ماجرا این طور می گوید: شدم نمک پرورده این آستان مقدس راستش قبلا اصلا نمی دانستم شاهزاده حسین(ع) کیست و کجا است؟ سال 93 بود که یک روز، بنری در خیابان توجهم را جلب کرد با مضمون حضور خادمان امام رضا(ع) در همدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایتی از برکات «قرار دوازدهم» در همدان؛ از شفای بیمار تا رهایی از اعتیاد

حکایتی از برکات «قرار دوازدهم» در همدان؛ از شفای بیمار تا رهایی از اعتیاد