مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-02سياسي

تعیین تکلیف تبدیل ستاد گردشگری شهرداری تهران به سازمان تا پایان تابستان


رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران تا پایان 6 ماه ابتدایی امسال، تعیین تکلیف و نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید احمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سیاست گذاری ها در زمینه گردشگری در سال 1401، اظهار کرد: از روزی که شورای ششم مستقر شده یکی از موضوعات جدی که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی پیگیری کردیم رونق گردشگری به عنوان یکی از موضوعات اساسی بوده است.

وی ادامه داد: پیگیری شده که فضاهای گردشگری شهر تهران ساماندهی شود و مدیریت یکپارچه را شاهد باشیم که در همین راستا تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری در دستور کار جدی شورا و شهرداری است که در شش ماه اول تعیین تکلیف و نهایی می شود.

این عضو شورا با بیان اینکه این اقدام کمک می کند برنامه ریزی بهتری برای مدیریت اماکن گردشگری صورت بگیرد، یادآور شد: یکپارچه شدن مدیریت گردشگری در پایتخت زمینه را فراهم می کند که تهران به مقصد گردشگری تبدیل شود.

علوی همچنین تصریح کرد: مناسبت های مختلف همچون عید نوروز، عید فطر و دیگر تعطیلات، قله و اوج گردشگری مناطق مختلف از جمله تهران هستند و انتظار از مدیریت شهری این است که برای این ایام برنامه ریزی های گسترده انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف تبدیل ستاد گردشگری شهرداری تهران به سازمان تا پایان تابستان

تعیین تکلیف تبدیل ستاد گردشگری شهرداری تهران به سازمان تا پایان تابستان