مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-02اجتماعي

خسارت سیل به راه های روستایی استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جاری شدن سیل در راه های روستایی استان و ایجاد خسارت به این راه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش شدید و رگباری باران از روزهای گذشته موجب جاری شدن سیل در برخی از روستاهای استان اردبیل شد که متاسفانه این سیل خسارت زیادی را به راه های روستایی وارد کرد.

وی افزود: راه های روستایی اکثر شهرستان ها دچار آسیب شدند اما مسیرهای روستایی شهرستان خلخال بیش ترین خسارت را متحمل شدند و نزدیک به 25 راه روستایی در خلخال آسیب دید و کوثر و مشگین شهر نیز از جمله شهرستان هایی بودند که سیل بر محورهای آن ها تاثیر گذاشت و قریب به 50 راه روستایی خسارت دیدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به خسارت وارد شده به پل ها، ابنیه فنی و راه های استان، بیان کرد: برآورد اولیه نشان می دهد بیش از 50 میلیارد تومان به راه ها خسارت وارد شده است.

برقراری تردد در محورهای روستایی وثوقی با تاکید بر این که در سیل اخیر هیچ یک از راه ها مسدود نشد، تصریح کرد: در حال حاضر عبور و مرور را برقرار کردیم اما با توجه به این که قسمتی از راه ها از بین رفته است، مسیرها نیاز به احداث مجدد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به راه های روستایی استان اردبیل

خسارت سیل به راه های روستایی استان اردبیل