مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-02اقتصادي

هوشمندسازی و مدیریت مصرف برنامه اصلی صنعت برق


هوشمندسازی ، قابلیت کنترل پذیری و مدیریت مصرف برنامه های اصلی عملیاتی صنعت برق در بخش توزیع برای گذر از پیک مصرف تابستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد اله داد ظهر امروز در نشست گذر از پیک که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی، قابلیت کنترل پذیری و مدیریت مصرف برنامه های اصلی  عملیاتی صنعت برق در بخش توزیع برای گذر از پیک مصرف تابستان است.

وی افزود: احتمال بروز گرمای زودرس از نیمه دوم اردیبهشت ماه وجود دارد که به معنای دوره طولانی پیک مصرف برق و ضرورت حفظ آمادگی شرکت ها برای مدیریت این دوره است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت:  تمرکز در سال جاری برای گذر از پیک سال 1401 بر بحث هوشمندسازی مشترکین و قابلیت کنترل پذیری ، انعقاد تفاهمنامه با مشترکین صنعتی و کشاورزی، بکار گیری حداکثری مشترکین خود تامین و دیزل ژنراتور ها و همچنین فرهنگ سازی مدیریت مصرف و صرفه جویی برای تمام مشترکین قرار دارد.

اله داد با توجه به آلودگی های زیست محیطی و سرمایه گذاری های کلان برای ایجاد یک نیروگاه گفت: مدیریت مصرف نقش مهمی در اقتصاد انرژی و شکوفایی اقتصادی کشور دارد و در اولویت برنامه کاری شرکت های توزیع برق قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی و مدیریت مصرف برنامه اصلی صنعت برق

هوشمندسازی و مدیریت مصرف برنامه اصلی صنعت برق