مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-02پزشكي

راهکارهای مدیریت منابع مالی در مراکز تحقیقاتی دانشگاهی بررسی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با روسا و مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه به بررسی راهکارهای مدیریت منابع مالی پرداخت و بر ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت هزینه ها تاکید کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در جلسه ای با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و جمعی از روسا و مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه به منظور بررسی راهکارهای مدیریت هزینه ها و منابع در سالن بهشتی برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دیدگاه مدیریتی ستاد دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در امر پژوهش را همسو دانست و افزود: توجه به حوزه پژوهش و حرکت به سمت خوداتکایی علمی از اولویت های نظام سلامت و وزارت بهداشت است و به همین منظور دانشگاه همچون سنوات گذشته آمادگی کامل برای حمایت از راهبردها و برنامه های عملیاتی مراکز تحقیقاتی را دارد.

وی ا اشاره به وضعیت بودجه نظام سلامت در سال جاری، عنوان کرد: با توجه به منابع مالی در نظر گرفته شده از سوی سازمان برنامه و بودجه، ضرورت برنامه ریزی مدون برای مدیریت هزینه ها و صرفه جویی حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای مدیریت منابع مالی در مراکز تحقیقاتی دانشگاهی بررسی شد

راهکارهای مدیریت منابع مالی در مراکز تحقیقاتی دانشگاهی بررسی شد