مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-02اقتصادي

اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان سال جاری


معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه با نماینگان شرکت های احداث و بهره برداری از آزادراه ها از اجرایی شدن اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خیرالله خادمی اظهار داشت: جلسه هماهنگی الکترونیکی شدن عوارض آزادراه ها با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی، نمایندگان شرکت های احداث و بهره برداری از آزادراه ها و نمایندگان پلیس راهور ناجا برگزار شد و تمهیدات لازم برای اجرایی شدن بند الحاق شده به تبصره 18 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور اندیشیده شد.

وی از اجرایی شدن اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان سال جاری خبر داد و گفت: طبق این بند در قانون بودجه، وزارت راه و شهرسازی مکلف است از طریق مشارکت سرمایه گذاران بخش غیردولتی اخذ عوارض آزادراهی را به صورت الکترونیکی تا پایان خردادماه سال 1401 عملیاتی کند.

وی اظهار داشت: همه شرکت های احداث و بهره برداری از آزادراه ها به منظور اجرایی شدن این قانون موظف هستند تجهیزات لازم برای این امر، جمع کردن دروازه های فیزیکی و سهولت پرداخت الکترونیکی عوارض را برای هموطنان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان سال جاری

اخذ الکترونیکی عوارض در آزادراه ها از ابتدای تابستان سال جاری