مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-02حوادث

2 حادثه رانندگی در اصفهان 2 کشته و 5 مصدوم داشت


اصفهان _ رییس پلیس راه استان اصفهان از جان باختن 2 نفر و مصدوم شدن 5 نفر دیگر در 2 حادثه رانندگی در محور اصفهان _شهرکرد و محور عسکران به داران خبر داد.

- ، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی در محور اصفهان_ شهرکرد بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با 4 سرنشین برخورد کرده بود که سرنشین 2 ساله خودروی پژو پارس در دم جان باخته و 3 سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق این تصادف راننده کامیون بنز را به علت تغییر مسیر ناگهانی خودروی خود مقصر تشخیص دادند.

سرهنگ زارع ادامه داد: در حادثه ای دیگر مأموران پاسگاه پلیس راه نجف آباد از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور داران به عسکران مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده خودرو تشخیص داده شده است گفت: در این حادثه نیز راننده 61 ساله خودرو جان باخته و 2 سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حادثه رانندگی در اصفهان 2 کشته و 5 مصدوم داشت

2 حادثه رانندگی در اصفهان 2 کشته و 5 مصدوم داشت