مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-02حوادث

نجات جان معلم عنبرآبادی طی درگیری با اشرار نجات یافت


ماموران پلیس در عنبرآباد با حضور به موقع جان یک معلم را طی درگیری با اشرار نجات دادند.

- ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان از نجات جان معلم عنبرآبادی و کشته شدن شرور گستاخی که قصد جان این معلم را داشت، خبر داد.

روز گذشته واحد گشت پلیس در زمان گشت زنی در عنبرآباد، متوجه سرعت سرسام آور و حرکات مخاطره آمیز سمندی می شود که در تعقیب یک دستگاه خودرو پژو است.

در همین لحظه خودرو پژو به علت طی مسافت طولانی برای فرار از چنگال اشرار و ترکیدگی لاستیک، متوقف می شود و سرنشینان سمند با حمله به وی، قصد جانش را داشته اند که راننده پژو اقدام به فرار کرده و به پلیس پناه می آورد.

در ادامه 2 شرور پس از تخریب خودرو معلم عنبرآبادی، به سمت پلیس حمله ور شده و یکی از آنان نیز قصد زیر گرفتن مأموران و شاکی را داشته، که در گام اول موفق نشده و پس از طی مسافتی، دوباره در حالت دنده عقب حرکت و یکی از مأموران و شاکی را زیر می گیرند که بر اثر این اقدام شرورانه، افسر گشت پلیس به شدت مجروح و شاکی نیز آسیب می بیند.

اما با وجود مجروح شدن 2 نفر (پلیس و معلم)، باز هم این 2 شرور دست بردار نبوده و برای بار سوم قصد زیر گرفتن یکی دیگر از مأموران را داشته است، که مأمور حاضر در صحنه با اخطارهای پی در پی و شلیک چندین تیر هوایی، قصد متوقف کردن این خودرو را داشته که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان معلم عنبرآبادی طی درگیری با اشرار نجات یافت

نجات جان معلم عنبرآبادی طی درگیری با اشرار نجات یافت