مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-02اجتماعي

منع تردد خودرو در مسیرهای برگزاری نماز عید فطر در رشت


رییس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ممنوع بودن توقف خودرو در اطراف برگزاری نماز عید فطر در رشت گفت: از ساعت 5:30 صبح روز عید فطر نیز رفت و آمد هر نوع وسیله نقلیه در خیابان های منتهی به میدان مصلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر رشت، اظهار کرد: محدودیت های ترددی در خیابان های رشت و اطراف محل اقامه نماز عید فطر اعمال می شود.

  وی با اشاره به ممنوع بودن توقف خودرو در اطراف برگزاری نماز عید فطر در رشت گفت: از ساعت 12 شب فردا (دوشنبه) توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان های اطراف مصلای امام خمینی (ره) رشت محل اقامه نماز عید سعید فطر ممنوع است.

  رییس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به منع رفت و آمد در مسیر برگزاری نماز عید فطر در رشت بیان کرد: از ساعت 5:30 صبح روز عید فطر نیز رفت و آمد هر نوع وسیله نقلیه در خیابان های منتهی به میدان مصلا، بلوار مدرس و بلوار امام از تقاطع شهید باهنر، تا پایان مراسم نماز پرفیض عید سعید فطر ممنوع است.

  طالبی با درخواست از شهروندان در خصوص استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی افزود: از شهروندان درخواست دارم برای حضور در مراسم عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد خودرو در مسیرهای برگزاری نماز عید فطر در رشت

منع تردد خودرو در مسیرهای برگزاری نماز عید فطر در رشت