مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-02بين الملل

نگاهی به زندگی نادرترین یار انقلاب


نادر انقلاب ما استاد بیرون کشیدن بحران های ریز و درشت آمریکا بود، کارش رو کردن دست استعمار بزرگ تا نگذارد خواب راحت به چشم سیاستمداران روی کار ینگه دنیا بیافتد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه هنر ـ علیرضا سپهوند: نادر طالب زاده را اگر از زاویه دید آمریکایی ها بنگری نه تنها یک انسان که پدیده ای به شدت تهدیدزاست که باید شبانه روز جدی گرفته می شد.

نادر انقلاب ما استاد بیرون کشیدن بحران های ریز و درشت آمریکا بود، کارش رو کردن دست استعمار بزرگ بود تا نگذارد خواب راحت به چشم سیاستمداران روی کار ینگه دنیا بیافتد.

نمی دانم نامش را سماجت بگذارم یا پشتکار یا عشق و علاقه به کار و انقلاب یا چه واژه ای که یک فرد را با یک سیستم به وسعت آمریکا دست به یقه می کند و آخر سر ایالاتِ متحدهِ آمریکا را مجاب می کند تحریمش کند.

و این چقدر افتخارآمیز و اعجاب انگیز است که یک انسان به جایی برسد که به اصطلاح، ابرقدرتِ دنیای کنونی را به ستوه آوَرَد، با او کل کل کند، او را به مبارزه بطلبد، از مرگ نهراسد و برعکس برود دست بگذارد روی منتقدترین های اپوزیسیون داخل خاک آمریکا و طی این همه سال مدام حقایق تلخ، دروغ، تظاهر، استثمار، کودک کشی، تجاوز، سوءاستفاده، دست درازی، دخالت، ظلم، ستم، و جور آمریکا را هر روز با پشت دست بر صورتش زند! نادر طالب زاده اردوبادی چهارم دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگی نادرترین یار انقلاب

نگاهی به زندگی نادرترین یار انقلاب