مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-02ورزشي

ورزشکاران ایران مبلغان نظام دینی و اعتقادی هستند


ورزشکاران و قهرمانان ما در عرصه فرهنگی و ورزشی، مبلغان نظام دینی و اعتقادی هستند و قدم در جایگاهی گذاشتند که شهدای ما در آن گام برداشته بودند و این خود یک جهاد بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان عرصه فرهنگی و خیرین ورزش یار اظهار کرد: ورزشکاران ما با انصراف از رویارویی با رژیم صهیونیستی، مدال افتخارشان را از شهدا گرفتند و این ورزشکاران در واقع از مرزهای قهرمانی عبور کرده و به پهلوانی رسیدند و به همین دلیل، تقدیر از این قشر، وظیفه ما است.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان ما در عرصه فرهنگی و ورزشی، مبلغان نظام دینی و اعتقادی هستند و قدم در جایگاهی گذاشتند که شهدای ما در آن گام برداشته بودند و این خود یک جهاد بزرگ است.

  استاندار اردبیل بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ساختار ظلم، زورگویی و قلدری رژیم صهیونیستی را نمی پسندد چراکه عنصر این رژیم در غرب آسیا به دنبال فروپاشی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به نفع یک گروه خاصی بوده و بویی از انسانیت و اخلاقیات نبرده است و ریشه در فتنه دارد.

عاملی تصریح کرد: در مبانی دینی و مکتب اهل بیت(ع)، عدالت یکی از اصلی ترین ارکان بوده و بر ظلم ستیزی تاکید شده است و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را به رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران ایران مبلغان نظام دینی و اعتقادی هستند

ورزشکاران ایران مبلغان نظام دینی و اعتقادی هستند