مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-02سياسي

دست خالی کارگران کوت عبدالله در شب عید


کارگران شهرداری کوت عبدالله در حالی به استقبال عید فطر می روند که عدم پرداخت سه ماه حقوق معوق آن ها حلاوت عید را به کام آن ها و خانواده یشان تلخ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از سه ماه حقوق معوق کارگران شهرداری کوت عبدالله امیدوار بودند شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان  حداقل حقوقی را به عنوان علی الحساب برای کارگران واریز کنند اما اکنون در شب عید نه تنها حقوقی برای کارگران واریز نشد بلکه هنوز تکلیف حقوق معوق آن ها نیز مشخص نشده است.

بر همین اساس، کاربران فضای مجازی با جملاتی طنزگونه در شبکه های اجتماعی از مردم خواستند فطریه های خود را به حساب شهرداری کوت عبدالله واریز کنند.

دست خالی کارگران در شب عید یکی از کارگران در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: از بهمن ماه هنوز حقوقی دریافت نکردیم اما حقوق کارمندان شهرداری و بخش های دیگر مانند فضای سبز و.

را واریز کردند اما حقوق کارکنان حمل زباله واریز نشد.

وی با بیان اینکه با جیب خالی در شب عید ما را شرمنده خانواده هایمان کردند، افزود: با اعضای شورا صحبت کردیم به ما گفتند امشب برای شما واریز می شود، به نظر شما اگر واریز کنند می رسیم چیزی برای خانواده و بچه هایمان خرید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی کارگران کوت عبدالله در شب عید

دست خالی کارگران کوت عبدالله در شب عید