مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-02سياسي

جوانان با مطالعه کتاب های شهید مطهری با منظومه فکری وی آشنا شوند


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اهمیت فرهنگ مطالعه، گفت: به جوانان توصیه می کنم تا با مطالعه کتاب های شهید مطهری با منظومه فکری وی آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم وداع ماه مبارک رمضان در جمع پایوران سپاه استان سمنان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: معلمی یک شغل نیست و یک هنر محسوب می شود و مهم ترین شاهکار خلقت تربیت انسان ها است.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت معلم بیان کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) خودشان را معلم می دانستند و این نشان از جایگاه و مقام معلمان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: معلمان آینده سازان نظام اسلامی هستند و معلمی جلوه ای از قدرت لایزال الهی است و خداوند متعال در آیات قرآن خود را معلم معرفی می کند.

حسینی دیباجی ضمن گرامیداشت آغاز هفته عقیدتی سیاسی، به شاخصه های برجسته شهید مطهری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهید مرتضی مطهری حساسیت فوق العاده ای نسبت به اندیشه های اسلامی داشت و با بیان گرم و دل نشین به شبهات پاسخ می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با مطالعه کتاب های شهید مطهری با منظومه فکری وی آشنا شوند

جوانان با مطالعه کتاب های شهید مطهری با منظومه فکری وی آشنا شوند