مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-02اقتصادي

شهردار همدان کلید مغازه های بازار سینا را تحویل داد


شهردار همدان کلید مغازه های بازار سینا را به مالکان تحویل داد، پروژه ای که از سال 85 کلنگ زنی شده بود و بعد از 16 سال عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، در جلسه ای با حضور شهردار، رییس شورای شهر، جمعی از مدیران شهرداری و مالکان مغازه های بازار سینا آیین تحویل کلید مجتمع تجاری-اداری سینا در دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار همدان در این جلسه با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه عمرانی اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریتی که صورت گرفت و همچنین تلاش کارکنان سازمان عمران شهرداری همدان این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند.

سیدمسعود حسینی با بیان اینکه این پروژه از سال 85 کلنگ زنی شده و 16 سال ساخت آن طول کشیده است افزود: این پروژه از جمله پروژه های ناتمامی است که قول تکمیل آن را داده بودیم و امیدوارم بتوانیم دیگر پروژه های عمرانی ناتمام مانند پل غدیر را هم به پایان برسانیم.

وی درباره بازار بزرگ سینا با این توضیح که این بازار بزرگ ترین پروژه اداری- تجاری است و 11 هزار و 500 متر زیربنا دارد گفت: علاوه بر این مباحث ترافیکی که از جمله دغدغه های شهرداری است نیز در این پروژه لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار همدان کلید مغازه های بازار سینا را تحویل داد

شهردار همدان کلید مغازه های بازار سینا را تحویل داد