مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-02حوادث

20 سارق به عنف و اموال عمومی در زاهدان دستگیر شدند


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 20 سارق به عنف و اموال عمومی در شهرستان زاهدان طی یک ماه گذشته خبر داد.

- ابوالفضل احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های اخیر کابل های تلفن مربوط به اداره مخابرات و سیم های برق و اموال عمومی مربوط به شرکت آب و فاضلاب مانند سرقت دریچه ها در سطح حوزه بلافاصله عوامل تخصصی کلانتری فعال و موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ساعاتی که اوج سرقت ها بوده رصد شد که نهایتاً روز گذشته سارق در حین ارتکاب جرم و سرقت کابل مخابرات و کابل های برق شناسایی و بلافاصله در اقدام سریع نسبت به دستگیری متهم اقدام شد.

وی افزود: در بازرسی از وی یک عدد کیف بزرگ به همراه مقادیر زیادی کابل و سیم برق مسروقه و ابزار سرقت کشف شد که متهم با هویت ع.

ش ضمن هماهنگی با مقام قضایی، با نماینده حقوقی اداره مخابرات تماس حاصل شد و عین اموال مورد شناسایی قرار گرفت و متهم به جرم خود و چندین فقره سرقت دیگر نیز در همان لحظه اول اعتراف کرد.

احمدزاده در خبر دیگری بیان کرد: در پی وقوع افزایش سرقت های به عنف موبایل و شکایت شهروندان، به دستور معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان عوامل تخصصی و گشت های کلانتری نسبت به حساسیت موضوع توجیه و اعلام شد که دستگیری و انهدام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 سارق به عنف و اموال عمومی در زاهدان دستگیر شدند

20 سارق به عنف و اموال عمومی در زاهدان دستگیر شدند