مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-02حوادث

روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با 19 مصدوم


مسؤل مرکز اورژانس شهرستان داراب از وقوع یک تصادف در کمربندی جنوبی داراب با 19 مصدوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هادی کشاورز افزود: در یازدهمین شب اردیبهشت ماه 1401 در ساعت 22:32 یک مورد برخورد خودروهای سواری پژو 405 و چانگان در تقاطع ورودی پمپ بنزین بندری داراب اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی و اقدامات پیش بیمارستانی لازم، کلیه مصدوم ها به بیمارستان داراب منتقل شدند.

وی افزود: هچنین در ساعت 23:02 یک مورد تصادف سواری پژو 405 و سواری ساینا در کمربندی جنوبی با 8 مصدوم اعلام شد که پنج نفر از مصدومین سرپایی درمان شده و سه نفر دیگر جهت معاینه و چکاپ بیشتر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

کشاورز در پایان با تجمیع سه مورد تصادف گفت: تعداد مصدوم ها 19 نفر شد که از هموطنان تقاضا می شود رعایت قوانین و مقررات رانندگی را جدی تر بگیرند.

3 فوتی در تصادف محور آباده طشک- نی ریز روابط عمومی اورژانس فارس از تصادف یک دستگاه تریلی و موتور سیکلت در محور آباده طشک- نی ریز با سه کشته خبر داد.

همتی با اشاره به وقوع این حادثه در شب گذشته حدود ساعت 20:26 گفت: در پی وقوع این حادثه یک دستگاه  آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با 19 مصدوم

روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با 19 مصدوم