مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-02اجتماعي

ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال/ کندوان یک طرفه شد


دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در همه جاده های تهران-شمال نشان می دهد.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال مدیر مرکز مدیریت راه ها  درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهرا ن-شمال اظهار داشت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده تا گرماب ، محدوده های نسا گچسر، حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و ولی آباد تا هزارچم داریم.

وی از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 9 تا تونل شماره 12 ، تونل شماره 15 تا تونل شماره 16 و تونل شماره 17 تا انتهای مسیر خبر داد.

آشوری گفت: هم اکنون ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا ، حدفاصل پلور تا وانا و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند و محدوده پل سفید و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال/ کندوان یک طرفه شد

ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال/ کندوان یک طرفه شد